Regulamin PSP 9 w okresie pandemii COVID-19 i inne druki
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 31, sierpień 2021 10:21
Wniosek zapisu dziecka do świetlicy
Dane do uzyskania hasła dla konta rodzica/opiekuna w eDzienniku PSP nr 9 w Radomiu
Szczepienia dzieci
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 08, wrzesień 2021 10:59
Szanowni Państwo,
zachęcamy do zapoznania się z apelem Prezesa Naczelnej Rady Lekarskiej prof. dr. hab. med. Andrzeja Matyi w sprawie szczepień dzieci powyżej 12 roku życia skierowanym do uczniów i rodziców.
Nie czekaj do września, spisz się już teraz!
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 28, lipiec 2021 08:44
Lubisz załatwiać sprawy przez Internet? Czy wolisz dzwonić i ustalać wszystko telefonicznie? A może najwyżej stawiasz osobisty kontakt i bezpośrednią rozmowę? Niezależnie od indywidualnych preferencji, każdy znajdzie odpowiedni dla siebie sposób, aby wypełnić obowiązek udziału w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań (NSP 2021). Najważniejsze, aby zrobić to szybko i nie narażać się na karę grzywny.
Półkolonia 2021 Poszukiwacze Przygód
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 21, czerwiec 2021 07:59
PÓŁKOLONIA 2021
Poszukiwacze przygód
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 w Radomiu
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
7.00 – 8.00 – Schodzenie się dzieci
8.00 – 8.30 – Śniadanie
8.30 – 12.00 – Zajęcia w grupach
12.00 – 13.00 – Obiad, relaks poobiedni
13.00 – 15.00 – Zajęcia w grupach
15.00 – 16.00 – Rozchodzenie się dzieci do domu
Konkurs ofert - modernizacja instalacji elektrycznej
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 23, czerwiec 2021 13:58
OGŁOSZENIE
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomiu, ul. Sandomierska 19 ogłasza konkurs ofert na „Wymianę rozdzielni sali gimnastycznej wraz z wymianą kabla zasilającego oraz wyniesienie głównego wyłącznika prądu na zewnątrz budynku” wg zasad określonych w obowiązujących przepisach, na podstawie podanych niżej zakresu prac.
Oferty w formie pisemnej w języku polskim należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie szkoły, Radom, ul. Sandomierska 19 w terminie do 30 czerwca 2021 r. do godz. 1200. W ofercie należy podać: dane oferenta, proponowaną cenę brutto, sposób i termin płatności, okres gwarancji i dołączyć wykonanie wizji lokalnej potwierdzone przez Zlecającego.
Otwarcie kopert nastąpi 05 lipca 2021 r. o godz. 1000. Z wygrywającym umowa będzie zawarta w terminie 3 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert.
Konkurs ofert - remont posadzki korytarza
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 18, czerwiec 2021 15:17
OGŁOSZENIE
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomiu, ul. Sandomierska 19 ogłasza konkurs ofert na „Dokończenie remontu posadzki korytarza w budynku szkoły” wg zasad określonych w obowiązujących przepisach, na podstawie załączonego przedmiaru.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie szkoły, Radom, ul. Sandomierska 19 w terminie do 25 czerwca 2021 r. do godz. 1000. W ofercie należy podać dane oferenta i proponowaną kwotę brutto za wykonanie remontu.
Otwarcie kopert nastąpi 25 czerwca 2021 r. o godz. 1030. Z wygrywającym umowa będzie zawarta w terminie 3 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert.
Półkolonia 2021
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 07, czerwiec 2021 04:54
Półkolonia 2021 - Poszukiwacze przygód
Termin:
Turnus I. 28.06.2021 - 2.07.2021
Turnus II. 5.07.2021 - 9.07.2021
Uczestnicy: dzieci z klas 0-IV (także uczniowie spoza naszej szkoły)
Opłata: 250 zł za jeden turnus półkolonii
Wpłat należy dokonywać osobiście w sekretariacie szkoły w dniach:
7.06. 2021 do 11.06.2021 w godz. 8.00-14.00
Zapisy:
- osobiście w gabinecie wicedyrektorów
- na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- telefonicznie: 4836664130
- poprzez dziennik elektroniczny do wicedyrektor Barbary Jazłowieckiej
Karta kwalifikacyjna | Regulamin półkolonii | |
Oświadczenie rodzica / opiekuna | Klauzula informacyjna |
Zwrot podręczników do biblioteki
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 10, czerwiec 2021 11:10
Komplet podręczników uczniowie zwracają w reklamówce foliowej. Dołączają do podręczników wypełniony Formularz zwrotu podręczników. Dokument musi być podpisany przez rodzica/opiekuna dziecka.
Uczniowie przynoszą podręczniki w wyznaczonym dniu według Harmonogramu zwrotów.
Podręczniki po kwarantannie będą odpisywane uczniom. Jeśli będą braki w ilości zwracanych podręczników lub uwagi, co do ich stanu, uczniowie i rodzice będą powiadomieni i poproszeni o ich uregulowanie w wyznaczonych dniach.
Za zgubiony lub zniszczony podręcznik uczniowie dokonują wpłaty w sekretariacie szkoły według cennika podręczników. Potwierdzenie wpłaty przynoszą do biblioteki (do wglądu).
Klasy 7 przynoszą podręczniki do biblioteki.
Klasy 4, 6 przynoszą podręczniki do sali 15 (sala zabaw).
Klasy 5, 8 przynoszą podręczniki do boksu w szatni.
Klasy 1, 2, 3 podręczniki (łącznie z j. angielskim) zbierają wychowawcy i przynoszą do biblioteki.
Dodatkowe zajęcia sportowo-rekreacyjne
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 20, maj 2021 17:00
Zapraszamy wszystkich chętnych uczniów z klas IV-VIII na dodatkowe zajęcia sportowo-rekreacyjne po okresie pandemii, które będą się odbywały we wtorki i w czwartki o godz. 16:00 na boisku szkolnym.