Filtr
  • Egzamin 8-klasisty 2023 rok

    Egzamin ósmoklasisty w 2023 r. odbędzie się w dniach:
    23 maja 2023 (wtorek)
    język polski – godz. 9:00
    24 maja 2023 (środa)
    matematyka – godz. 9:00
    25 maja 2023 (czwartek)     
    język angielski - godz. 9:00
    język niemiecki - godz. 9:00

    Termin dodatkowy egzaminu:    
    12 czerwca 2023 (poniedziałek)
    język polski – godz. 9:00
    13 czerwca 2023 (wtorek)
    matematyka – godz. 9:00    -
    14 czerwca 2023 (środa)
    język angielski - godz. 9:00
    język niemiecki - godz. 9:00

    Ogłoszenie wyników egzaminu ósmoklasisty: 03 lipca 2023
    Wydanie zaświadczeń oraz informacji zdającym: 06 lipca 2023
    Czas trwania egzaminu:
    język polski – 120 min (nie więcej niż 180 min wydłużony czas)
    matematyka – 100 min (nie więcej niż 150 min wydłużony czas)
    język nowożytny – 90 min (nie więcej niż 135 min wydłużony czas)

    W poniższych linkach można zapoznać się z wszelkimi informacjami dotyczącymi organizacji i przebiegu egzaminu ósmoklasisty
    •    Komunikat o harmonogramie egzaminów w 2023 r.
    •    Komunikat o dostosowaniach egzaminu ósmoklasisty w 2023 r.
    •    Komunikat o materiałach i przyborach pomocniczych w 2023 r.
    •    Informacja o sposobie organizacji i przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w 2023

  • Obiady - marzec 2024

    Opłata za obiady dla klas 0-VIII

    na marzec 2024

    wynosi 19 x 4,50 = 85,50 zł

     

    Wpłaty będą tylko przyjmowane w sekretariacie szkolnym w dniach:

    27-29.02.2024 w godz. 730 -1500

     

    W dniach 23-26.02.2024 można dokonać wpłaty za obiady na rachunek bankowy

    Bank Pekao SA 25124032591111001103881646

    Wpłaty po terminie będą zwracane na konto wpłacającego.

  • Rekrutacja 2014/2015

    Procedura rekrutacji dzieci urodzonych w latach 2007 i 2008 oraz 2009 do oddziału przedszkolnego/klasy pierwszej w roku szkolnym 2014/2015 (pobierz tutaj)

    Harmonogram rekrutacji do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Miasta Radomia w roku szkolnym 2014/2015 (pobierz tutaj)

    Dokumenty do pobrania

    ZGŁOSZENIE PRZYJĘCIA DZIECKA DO KLASY PIERWSZEJ* (pobierz tutaj)

    * zgłoszenie wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych I-XII 2007 r. oraz I-VI 2008 r. zamieszkałych w obwodzie PSP nr 9 (dotyczy również rodziców dzieci urodzonych VII-XII 2008 r., którzy podjęli decyzję o wcześniejszym podjęciu nauki w klasie pierwszej)

    WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO PIERWSZEJ KLASY DLA KANDYDATÓW ZAMIESZKAŁYCH POZA OBWODEM SZKOŁY* (pobierz tutaj)

    * wniosek wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych I-XII 2007 r. oraz I-VI 2008 r. zamieszkałych poza obwodem PSP nr 9 (dotyczy również rodziców dzieci urodzonych VII-XII 2008 r., którzy podjęli decyzję o wcześniejszym podjęciu nauki w klasie pierwszej)

    WNIOSEK O PRZYJĘCIE DZIECKA DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO* (pobierz tutaj)

    * wniosek wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych VII-XII. 2008 r., które nie uczęszczają do PSP nr 9 oraz urodzonych I-XII. 2009 r.

    DEKLARACJA O KONTYNUOWANIU WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W PSP 9(pobierz tutaj)

    * deklarację wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych VII-XII 2008 r., które uczęszczały do PSP nr 9  w roku szkolnym 2013/2014 i chcą kontynuować wychowanie przedszkolne w roku szkolnym 2014/2015

  • Kalendarz roku szkolnego 2012/13

     

     

     

    WRZESIEŃ 2012

    • 11 – zebrania z rodzicami klas 0 – III, godz. 17.00
    • 12 – zebrania z rodzicami klas IV – VI, godz. 17.00

    PAŹDZIERNIK 2012

    • 2 – indywidualne konsultacje dla rodziców ze wszystkimi nauczycielami szkoły, godz. 17.00 -18.00

    LISTOPAD 2012

    • 1 – dzień ustawowo wolny od pracy
    • 2 – dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dn. 05.10.2010r.
    • 6 – zebrania z rodzicami klas 0 – III, godz. 17.00
    • 7 – zebrania z rodzicami klas IV – VI, godz. 17.00

    GRUDZIEŃ 2012

    • 4 – indywidualne konsultacje dla rodziców ze wszystkimi nauczycielami szkoły, godz. 17.00 -18.00
    • 18 – przekazanie rodzicom informacji o przewidywanych ocenach na I semestr
    • 23.12.2-12 – 01.01.2012 – przerwa świąteczna

    STYCZEŃ 2013

    • 17 – rada klasyfikacyjna
    • 21 – rada zatwierdzająca wyniki  I semestru
    • 22 – zebrania z rodzicami klas 0 – III, godz. 17.00
    • 23 – zebrania z rodzicami klas IV – VI, godz. 17.00
    • 25 – zakończenie I semestru
    • 28.01 – 10.02 – ferie zimowe

    LUTY 2013

    • 13 – 15 – REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

    MARZEC 2013

    • 12 – zebrania z rodzicami klas 0 – III, godz. 17.00
    • 13 – zebrania z rodzicami klas IV – VI, godz. 17.00
    • 28.03 – 02.04 – przerwa świąteczna

    KWIECIEŃ 2013

    • 4 – Sprawdzian po klasie VI – dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
    • 9 – indywidualne konsultacje dla rodziców ze wszystkimi nauczycielami szkoły, godz. 17.00 -18.00

    MAJ 2013

    • 1 – dzień ustawowo wolny od pracy
    • 2 – dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dn. 05.10.2010r.
    • 3 – dzień ustawowo wolny od pracy
    • 7 – zebrania z rodzicami klas 0 – III, godz. 17.00
    • 15 – zebrania z rodzicami klas IV – VI, godz. 17.00– informacja o przewidywanych ocenach
    • 24 – Festyn Rodzinny - dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dn. 05.10.2010r.
    • 30 – Boże Ciało – dzień ustawowo wolny od pracy
    • 31 – dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dn. 05.10.2010r.

    CZERWIEC 2013

    • 4 – indywidualne konsultacje dla rodziców ze wszystkimi nauczycielami szkoły, godz. 17.00 -18.00
    • 20 – rada klasyfikacyjna
    • 24 – rada zatwierdzająca wyniki końcoworoczne
    • 28 – zakończenie roku szkolnego

     

  • Nowy wygląd strony WWW

    Od dłuższego czasu trwały prace nad nową stroną WWW naszej szkoły. W chwili obecnej oddajemy Wam nowy serwis, który powinien pozwolić na szybsze i bardziej szczegółowe informowanie o ważnych wydarzeniach w życiu szkoły, udostępnianie różnych dokumentów, zdjęć, druków z korzyścią dla uczniów, rodziców, nauczycieli i pracowników administracji.

  • Obiady - marzec 2023

    Opłata za obiady dla klas 0-VIII

    na marzec 2023

    wynosi 20 x 4,50 = 90 zł

     

    Wpłaty będą przyjmowane w sekretariacie szkolnym tylko w dniach:

    27.02.2023 w godz. 730 - 1600

    28.02.2023 w godz. 730 - 1500

     

    W dniach 20 - 26.02.2023 można dokonać wpłaty za obiady na rachunek bankowy

    Bank Pekao SA 25124032591111001103881646

    W tytule wpłaty należy wpisać: "Za obiady w marcu", imię, nazwisko, klasa dziecka.

    Wpłaty po terminie będą zwracane konto wpłacającego.

     

  • Obiady - marzec 2022

    Opłata za obiady dla klas 0-VIII

    na marzec 2022

    wynosi 20 x 4,00= 80 zł

     

    Wpłaty przyjmowane będą w sekretariacie 

    tylko w dniach:

    24.02.2022 godz. 730-1430

    25.02.2022 godz. 730-1330

    28.02.2022 godz. 730-1600

     

    W dniach  21-24.02.2022 można dokonać wpłaty za obiady na rachunek bankowy

    Bank Pekao SA 25124032591111001103881646 

    W tytule wpłaty należy wpisać: Za obiady w marcu, imię nazwisko, klasa dziecka.

    Wpłaty po terminie będą zwracane na dane konto.

     

     

  • Rekrutacja do klasy pierwszej 2022

  • Obiady - marzec 2021

     

    Opłata za obiady dla klas 0-III

    na marzec 2021

    wynosi 23 x 3,50 = 80,50 zł

     

    Do 23.02.2021 można dokonać wpłaty za obiady na rachunek bankowy

    Bank Pekao SA 25124032591111001103881646

    W tytule wpłaty należy wpisać: Za obiady w marcu, imię nazwisko, klasa dziecka.

     

    W sekretariacie wpłaty będą przyjmowane 

    tylko w dniach:

    24 – 25.02.2021 godz. 730-1430

    26.02.2021 godz. 730-1400

  • Obiady - marzec 2020

    Opłata za obiady dla klas 0-8

    na marzec 2020

    wynosi 22 x 3,50= 77,00 zł

    Wpłaty przyjmowane będą w sekretariacie

    tylko w dniach:

    24.02.2020 godz. 730- 1600 

    25 - 26.02.2020 godz. 730- 1500

Dodatkowe informacje