Zwrot podręczników

  • Drukuj

Aktualizacja: poniedziałek 12.06.2020

 

Cały komplet podręczników uczniowie zwracają: w reklamówce foliowej wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania tutaj), na którym uzupełniamy:

  • imię i nazwisko ucznia,
  • klasa,
  • numer w dzienniku,
  • datę zwrotu
  • wypisane tytuły podręczników.  

Formularz zwrotu ma być w dwóch egzemplarzach, jeden wkładamy do reklamówki, drugi zostawiamy u nauczyciela kierującego ruchem oddawania książek.

Podręczniki mają być ułożone zgodnie z wpisem na Formularzu zwrotu, tytułami do góry. Formularz zwrotu musi być podpisany przez rodzica/opiekuna dziecka.

Uczniowie danej klasy przychodzą według harmonogramu (wyznaczony dzień i godzina). Ustawiają się przed szkołą z zachowaniem właściwych odstępów między sobą, zaopatrzeni w maseczki i rękawiczki. Wpuszczani będą pojedynczo i udają się do wyznaczonej sali, w której zostawiają podręczniki i wychodzą (np. wchodzą głównym wejściem, a wychodzą od strony szatni).

Każda klasa przychodzi z 20 minutowym odstępem czasu lub 30 min. odstępem czasu.

  1. Klasy 8 składają podręczniki w bibliotece,
  2. Klasy 5 - w sali 12,
  3. Klasy 2, 3, 6 - w sali zabaw.

Klasy 1, 4, 7 składają książki w wyznaczonych boksach w szatni.

Podręczniki po kwarantannie zostaną odpisane. O wszelkich nieścisłościach co do ich stanu oraz brakach, rodzice i uczniowie zostaną powiadomieni i poproszeni.

Szczegółowy HARMONOGRAM zwrotu książek dla poszczególnych klas