Filtr
  • Zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2014/2015

  • Rekrutacja 2015/16 - oddziały przedszkolne

    Poniżej znajdują się odnośniki do dokumentów publikowanych przez Urząd Miejski w Radomiu, niezbędnych do przeprowadzenia naboru do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2015/2016.
    Prosimy rodziców/opiekunów dzieci o dokładne zapoznanie się z ich treścią i dokonanie wymaganych czynności, zgodnie z instrukcją.

    Przewodnik dla Rodziców/Opiekunów

    Zasady rekrutacji do przedszkoli w roku szkolnym 2015/2016

    Ważne terminy naboru

    Oświadczenie nr 1 - zamieszkanie w Radomiu

    Oświadczenie nr 2 - rodzina wielodzietna

    Oświadczenie nr 3 - samotne wychowywanie dziecka

    Oświadczenie nr 4 - o zatrudnieniu

    Oświadczenie nr 6 - o usytuowaniu placówki przedszkolnej w pobliżu miejsca zamieszkania_miejsca pracy rodziców

    Rekrutacja on-line do oddziałów przedszkolnych (zerówki)

    Zapraszamy do "Dziewiątki".

  • Rekrutacja 2015/16 - klasy I

    Poniżej znajdują się odnośniki do dokumentów publikowanych przez Urząd Miejski w Radomiu, niezbędnych do przeprowadzenia naboru do klas pierwszych szkół podstawowych w roku szkolnym 2015/2016.

    Prosimy rodziców/opiekunów dzieci o dokładne zapoznanie się z ich treścią i dokonanie wymaganych czynności, zgodnie z instrukcją.

    Przewodnik dla Rodziców/Opiekunów

    Zasady rekrutacji do klas I w roku szkolnym 2015/2016

    Ważne terminy naboru

    Zgłoszenie Kandydata spoza obwodu

    Wniosek: potwierdzenie obwodu

    Do obwodu Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomiu należą ulice: Cisowa, Gagarina, Grenadierów, Jana Pawła II, Komandosów, Lipska, Orzechowa, Osiedlowa, PCK, Sandomierska, Wyścigowa Nr 1 – 21 (obie strony).

    Rekrutacja on-line do klas pierwszych

    Zapraszamy do "Dziewiątki".

  • Wyniki rekrutacji

    Listy dzieci przyjętych w roku szkolnym 2014/2015

    do oddziałów przedszkolnych i klas pierwszych

    zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń (parter)

    w dniu 27 sierpnia 2014 roku.

  • Rekrutacja 2014/2015

    Procedura rekrutacji dzieci urodzonych w latach 2007 i 2008 oraz 2009 do oddziału przedszkolnego/klasy pierwszej w roku szkolnym 2014/2015 (pobierz tutaj)

    Harmonogram rekrutacji do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Miasta Radomia w roku szkolnym 2014/2015 (pobierz tutaj)

    Dokumenty do pobrania

    ZGŁOSZENIE PRZYJĘCIA DZIECKA DO KLASY PIERWSZEJ* (pobierz tutaj)

    * zgłoszenie wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych I-XII 2007 r. oraz I-VI 2008 r. zamieszkałych w obwodzie PSP nr 9 (dotyczy również rodziców dzieci urodzonych VII-XII 2008 r., którzy podjęli decyzję o wcześniejszym podjęciu nauki w klasie pierwszej)

    WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO PIERWSZEJ KLASY DLA KANDYDATÓW ZAMIESZKAŁYCH POZA OBWODEM SZKOŁY* (pobierz tutaj)

    * wniosek wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych I-XII 2007 r. oraz I-VI 2008 r. zamieszkałych poza obwodem PSP nr 9 (dotyczy również rodziców dzieci urodzonych VII-XII 2008 r., którzy podjęli decyzję o wcześniejszym podjęciu nauki w klasie pierwszej)

    WNIOSEK O PRZYJĘCIE DZIECKA DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO* (pobierz tutaj)

    * wniosek wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych VII-XII. 2008 r., które nie uczęszczają do PSP nr 9 oraz urodzonych I-XII. 2009 r.

    DEKLARACJA O KONTYNUOWANIU WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W PSP 9(pobierz tutaj)

    * deklarację wypełniają rodzice/prawni opiekunowie dzieci urodzonych VII-XII 2008 r., które uczęszczały do PSP nr 9  w roku szkolnym 2013/2014 i chcą kontynuować wychowanie przedszkolne w roku szkolnym 2014/2015

  • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2013/2014

    WRZESIEŃ

    02.09.2013 – rozpoczęcie roku szkolnego

    10.09.2013 – zebranie z rodzicami uczniów klas 0 – III godz. 17.00

    11.09.2013 – zebranie z rodzicami uczniów klas IV – VI godz. 17.00

    PAŹDZIERNIK

    01.10.2013 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00

    14.10.2013 – Dzień Edukacji Narodowej

    17.10.2013 – ślubowanie klas pierwszych

    31.10.2013 – dzień wolny od zajęć dydaktycznych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 5 października 2010 roku

    LISTOPAD

    01.11.2013 – Święto Zmarłych – dzień ustawowo wolny od zajęć

    05.11.2013 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00

    11.11.2013 – Święto Odzyskania Niepodległości - dzień ustawowo wolny od zajęć

    28.11.2013 – zebranie z rodzicami uczniów klas 0, informacja o wynikach diagnozy wstępnej gotowości szkolnej godz. 17.00

    GRUDZIEŃ

    03.12.2013 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00, klasy I-VI

    17.12.2013 – zebranie z rodzicami uczniów klas I – III, informacja o przewidywanych ocenach semestralnych godz. 17.00

    18.12.2013 – zebranie z rodzicami uczniów klas IV – VI, informacja o przewidywanych ocenach semestralnych godz. 17.00

    23.12.2013 – 01.01.2014 – przerwa świąteczna

    STYCZEŃ

    06.01.2014 – Święto Trzech Króli – dzień ustawowo wolny od zajęć

    07.01.2014 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00

    21.01.2014 – klasyfikacja w zespołach wychowawczych godz. 16.00

    23.01.2014 – Rada Pedagogiczna – zatwierdzenie klasyfikacji semestralnej godz. 16.00

    28.01.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas 0 – III, informacja o ocenach semestralnych godz. 17.00

    29.01.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas IV – VI, informacja o ocenach semestralnych godz. 17.00

    LUTY

    17.02 – 02.03.2014 – ferie zimowe

    MARZEC

    04.03.2014 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00

    05.03 – 07.03.2014 – rekolekcje wielkopostne

    28.03.2013 – dzień otwarty szkoły – dzień wolny od zajęć dydaktycznych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 5 października 2010 roku

    KWIECIEŃ

    01.04.2014 – sprawdzian po klasie VI – dzień wolny od zajęć dydaktycznych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 5 października 2010 roku

    08.04.2014 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00

    17.04. – 22.04.2014 – wiosenna przerwa świąteczna

    30.04.2014 –  zebranie z rodzicami uczniów klas 0, informacja o stanie przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej godz. 17.00

    MAJ

    01.05.2014 – Święto Pracy – dzień ustawowo wolny od zajęć

    02.05.2014 – dzień wolny od zajęć dydaktycznych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 5 października 2010 roku

    03.05.2014 – Święto Konstytucji 3 Maja – dzień ustawowo wolny od zajęć

    13.05.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas IV – VI, informacja o przewidywanych ocenach rocznych godz. 17.00

    14.05.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas I – III, informacja o przewidywanych ocenach rocznych godz. 17.00

    23.05.2014 – Festyn Rodzinny – dzień wolny od zajęć dydaktycznych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 5 października 2010 roku

    CZERWIEC

    03.06.2014 – I wtorek miesiąca – indywidualne konsultacje z rodzicami godz. 17.00 – 18.00

    18.06.2014 – klasyfikacja w zespołach wychowawczych godz. 16.00

    19.06.2014 – Boże Ciało – dzień ustawowo wolny od zajęć

    20.06.2014 – dzień wolny od zajęć dydaktycznych zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 5 października 2010 roku

    23.06.2014 – Rada Pedagogiczna – zatwierdzenie klasyfikacji rocznej godz. 16.00

    26.06.2014 - zakończenie roku szkolnego dla klas 0-III

    27.06.2014 – zakończenie roku szkolnego dla klas IV-VI

    Szczegóły zakończenia roku szkolnego (tutaj)

  • Wyniki rekrutacji po I etapie

    Wyniki rekrutacji po I etapie naboru do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej wywieszone są na parterze szkoły na tablicy ogłoszeń.

    Do 15 kwietnia 2014 (do godz. 15.00) należy potwierdzić wolę nauki w sekretariacie szkoły.

  • Nowy wygląd strony WWW

    Od dłuższego czasu trwały prace nad nową stroną WWW naszej szkoły. W chwili obecnej oddajemy Wam nowy serwis, który powinien pozwolić na szybsze i bardziej szczegółowe informowanie o ważnych wydarzeniach w życiu szkoły, udostępnianie różnych dokumentów, zdjęć, druków z korzyścią dla uczniów, rodziców, nauczycieli i pracowników administracji.

  • Opieka świetlicowa

    14 października 2019 roku

    z okazji Dnia Edukacji Narodowej

     jest dniem wolnym od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

     

    W świetlicy szkolnej w godz. 6:30 - 17:00 

    będzie odbywał się dyżur nauczycieli

    sprawujący opiekę dla dzieci rodziców pracujących.

  • Wypłata stypendium

    Wypłata stypendium naukowego dla uczniów klas IV - VIII,

    którzy osiągnęli średnią ocen 5,00 i wyżej oraz stypendium za osiągnięcia sportowe 

    odbywać się będzie w sekretariacie szkoły w dniach:


    24.06.2019 (poniedziałek) w godz.11.00- 15.00

    25.06.2019 (wtorek) w godz 8.00 - 13.00.


    Stypendium będzie wypłacane rodzicowi lub prawnemu opiekunowi za okazaniem dowodu osobistego.

     

     

     

  • Zakończenie roku szkolnego

    Zakończenie roku szkolnego 2018/2019

    odbędzie się 19 czerwca 2019 roku (środa)

    wg poniższego harmonogramu:

     

    8.00 - msza św. w obu parafiach

    9.30 - kl. 8

    10.30 - kl. 6 - 7

    11.30 - kl. 4 - 5

    12.30 - kl. 0 - 3

     

  • Półkolonia 2019


    Zapraszamy!

    Harmonogram zajęć - 1 tydzień

    Harmonogram zajęć - 2 tydzień

     

    RAMOWY  ROZKŁAD  DNIA PÓŁKOLONII
      800 – 830      – Schodzenie się dzieci
      830 – 900      – Śniadanie
      900 – 1215    – Zajęcia w grupach
    1215 – 1230    – Przygotowanie do obiadu
    1230 – 1300    – Obiad
    1300 – 1330    – Relaks poobiedni
    1330 – 1430    – Zajęcia w grupach
    1430 – 1500    – Podwieczorek, zajęcia świetlicowe
              1500    – Rozchodzenie się dzieci do domu

     

     

     SZANOWNI RODZICE!

     

    W okresie wakacyjnym

    od 24.06.2019 r. do 05.07.2019 r.

    już po raz kolejny Uśmiech

    na terenie naszej szkoły

    będzie zorganizowana półkolonia.

     

    Koszt za 2 tygodnie wynosi 280 zł.

    (Istnieje możliwość zapisu dziecka

    na 1 wybrany tydzień/140 zł)

     

    Uwaga!

    11.06.2019 r. ostateczny termin wpłat na półkolonię.

     

    Po tym terminie zostanie uruchomiona lista rezerwowa.

     

     

     

  • Opieka w szkole

    Szanowni Państwo
    Dla dzieci potrzebujących opieki w dniach, w których odbywa się egzamin klas VIII (15-17 kwietnia) świetlica szkolna czynna jest w godzinach: 6.30-17.00, zaś w czasie przerwy wielkanocnej (18-19 kwietnia, 23 kwietnia) w godzinach 7.00-15.00.
     
    Barbara Jazłowiecka
    wicedyrektor szkoły
  • Opieka świetlicowa

    W dniu 2 maja 2017 r.

    w naszej szkole nie ma zajęć dydaktycznych (dzień wolny),

    w świetlicy szkolnej w godz. 6:30 - 16:00

    będzie odbywał się dyżur nauczycieli

    sprawujący opiekę dla dzieci rodziców pracujących.

  • I wtorek miesiąca w lutym

    Szanowni Rodzice i Opiekunowie!

     

    Indywidualne spotkania z rodzicami (I wtorek miesiąca) 

    w dniu 07 lutego 2017 zostały odwołane

    w związku z przeprowadzonymi zebraniami w styczniu.

  • Opieka świetlicowa

    W dniu 5 kwietnia 2016 r.

    w naszej szkole nie ma zajęć dydaktycznych (sprawdzian szóstoklasisty),

    w świetlicy szkolnej (przy sali gimnastycznej) w godz. 6:30 - 17:00

    będzie odbywał się dyżur nauczycieli

    sprawujący opiekę dla dzieci rodziców pracujących.

  • Półzimowisko 2016

    W okresie ferii od 01.02.2016 do 12.02.2016 roku

    w naszej szkole  odbyło się PÓŁZIMOWISKO.

     

    RAMOWY PLAN PRACY PÓŁZIMOWISKA 

     

    Zapraszamy do oglądania zdjęć z naszych feriiUśmiech  

     

  • Charytatywny Bal Przebierańców 2016

    W dniu 19.01.2016 r. w naszej szkole odbył się Charytatywny Bal Przebierańców, w którym wzięli udział uczniowie klas czwartych, piątych i szóstych.

    Dochód z Balu przeznaczony został na dzieło Adopcja na Odległość i wysłany na naszą misję na Wybrzeżu Kości Słoniowej. Bawiąc się podczas Balu, nasi uczniowie dali dzieciom z Afryki możliwość kształcenia, które jest tam bardzo kosztowne.

  • Charytatywny Bal Przebierańców 2016

    Drodzy uczniowie klas IV - VI

    zapraszamy serdecznie na

    CHARYTATYWNY BAL PRZEBIERAŃCÓW

    19 stycznia 2016 (wtorek)

    godz. 1700 - 1900

    Wstęp: 2,50 zł

    Dochód z Balu przeznaczony zostanie na dzieło 

    ADOPCJA NA ODLEGŁOŚĆ

    i wysłany na naszą misję na Wybrzeżu Kości Słoniowej. 

    Bawiąc się z nami na Balu dajecie dzieciom w Afryce możliwość nauki.

    Organizatorki: A. Świątek, A. Figiel

  • STYPENDIUM NAUKOWE

    Wypłata stypendium za wyniki w nauce dla uczniów klas  V, VI
    odbywać się będzie w sekretariacie szkoły w dniach:

    05.02.2015 r. w godz. 1100 - 1400 (termin odwołany)

    06.02.2015 r. w godz. 1100 - 1400


    UWAGA! Stypendium będzie wypłacane rodzicowi lub prawnemu opiekunowi za okazaniem dowodu osobistego.

  • PÓŁZIMOWISKO 2015

    RAMOWY PLAN PRACY PÓŁZIMOWISKA W PSP NR 9 W RADOMIU

    W TERMINIE 19.01. – 30.01.2015 r.

  • Wypłata stypendium szkolnego

    Wypłata

    STYPENDIUM SZKOLNEGO

    odbędzie się w dniach

    18 - 19.12.2014 r. w godz. 1100 - 1430

    w sekretariacie szkoły.

    Proszę zgłaszać się z dowodem osobistym.

  • Zebranie Rady Rodziców

    Szanowni Rodzice!!!

    Zapraszam serdecznie na zebranie Rady Rodziców, które odbędzie się w środę (19.11.2014 r.) o godz. 17.00 w sali 204.

    Bardzo proszę o obecność.

    Przewodniczący Rady Rodziców
    Mirosław Sambor

  • Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015

    Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/15  odbędzie się w dniu 01.09.2014 r.

    Msza św.  w kościele (parafia św. Józefa) – godz. 8:00

     

    klasy VI    – godz. 9:00

    klasy IV-V   – godz. 10:00

    klasy II-III  – godz. 11:00

    klasy 0-I   – godz. 12:00

  • Obiady - wrzesień 2014

    Opłata za obiady dla klas 0-6

    na wrzesień 2014

    wynosi: 19 x 2,80 = 53,20


    Wpłaty przyjmowane będą

    od 01.09.2014 (poniedziałek) do  03.09.2014 (środa)

    w godz. 730 - 1500


    Obiady będą wydawane od 04.09.2014 (czwartek)

  • SZUKAMY DAWCY SZPIKU DLA JUSTYNY JARZYŃSKIEJ

     

     

    Być może to właśnie Ty jesteś genetycznym bliźniakiem Justynki, która potrzebuje Twojej pomocy.

    Jeśli chcesz uratować komuś życie, to gorąco proszę zgłoś się do najbliższego punktu rejestracyjnego potencjalnych dawców komórek macierzystych.

    Przy rejestracji pobierana jest tylko krew albo wymaz z gardła. Badanie jest bezbolesne i trwa kilka minut.

     

    PODZIEL SIĘ SWOIM SZPIKIEM, TO WŁAŚNIE TWÓJ SZPIK MOŻE OKAZAĆ SIĘ BEZCENNYM DAREM DLA JUSTYNY.

  • Casting w Teatrze Powszechnym w Radomiu

    Dnia 02.06.2014r (poniedziałek) w Teatrze Powszechnym w Radomiu odbędzie się casting na rolę w sztuce dla chłopców w wieku 10-11 lat.

    Zainteresowani rodzice powinni się zgłosić z dzieckiem w teatrze w w/w terminie.

    Informacje o castingu można uzyskać w sekretariacie teatru oraz pod nr telefonu 48 384 53 06 lub 48 384 53 07

  • ZEBRANIA Z RODZICAMI

    UWAGA RODZICE!

    30.04.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas 0, informacja o stanie przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej godz. 17.00

    13.05.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas IV – VI, informacja o przewidywanych ocenach rocznych godz. 17.00

    14.05.2014 – zebranie z rodzicami uczniów klas I – III, informacja o przewidywanych ocenach rocznych godz. 17.00

     

    Zapraszamy rodziców do zapoznania się z naszymi referatami w zakładce Publikacje.

  • Ruszyła rekrutacja na nowych zasadach

    Zapraszamy rodziców i prawnych opiekunów dzieci do zapoznania się z nowymi zasadami rekrutacji do przedszkoli i szkół (Rekrutacja 2014/2015)

  • Charytatywny Bal Przebierańców

    "Charytatywny Bal Przebierańców" odbył się w naszej szkole 13.02.2014 r.

    Wzięli w nim udział uczniowie z klas IV-VI. Dochód z Balu przesłany został na naszą Misję na Wybrzeżu Kości Słoniowej. Podczas Balu rozdane zostały nagrody za najciekawsze przebranie.

  • Półzimowisko w PSP nr 9

    Półzimowisko 

    od 17.02.2014 do 28.02.2014 roku.

    Zapisy i przyjmowanie wpłat w wysokości 200 zł

    w sekretariacie szkoły od 27.01.2014.

    Uwaga! Są jeszcze ostatnie wolne miejsca. 

    W czasie półzimowiska zajęcia dla uczestników trwają od godz. 8.00 do godz. 15.00.

    Ponadto od 7.00 do 8.00 i od 15.00 do 16.00 obecny będzie wychowawca pełniący dyżur.

  • BUDŻET OBYWATELSKI 2015

    UWAGA RODZICE!!!

    W DNIU 07.02.2014 (PIĄTEK)

    O GODZ. 18.00

    W NASZEJ SZKOLE ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE

    PREZYDENTEM MIASTA RADOMIA DOTYCZĄCE BUDŻETU OBYWATELSKIEGO NA ROK 2015.

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

  • Charytatywny Bal Przebierańców 2014

    Uczniowie klas IV – VI,

    zapraszamy serdecznie na Charytatywny Bal Przebierańców,

    który odbędzie się 13.02.2014 (czwartek) w godz. 17.00 – 19.00.

    W trakcie Balu odbędzie się konkurs na najciekawsze przebranie. Wstęp: 3 zł.

    Całkowity dochód przesłany zostanie do naszej

    placówki misyjnej na Wybrzeżu Kości Słoniowej.

    Życzymy udanej zabawy.

  • STYPENDIUM NAUKOWE

    Wypłata stypendium za wyniki w nauce 

    dla uczniów klas V, VI

    odbywać się będzie w sekretariacie szkoły w dniach:

    03.02.2014 r. w godz. 11.00 - 14.00

    04.02.2014 r. w godz. 08.00 - 14.00


    Stypendium będzie wypłacane rodzicowi lub prawnemu opiekunowi za okazaniem dowodu osobistego.

  • Obiady - luty 2014

    Opłata za obiady dla klas 0-6
    na miesiąc luty 2014
    wynosi: 10 x 2,80 =28,00,-

    Wpłaty przyjmowane będą w dniach:
     30.01.2014 w godz.730 -1500
    31.01.2014 w godz. 700-1430

  • Obiady - dofinansowanie w 2014 roku

    UWAGA RODZICE!

    Od 1 stycznia 2014 Urząd Miejski w Radomiu nie będzie finansowywał dodatkowych obiadów dla dzieci potrzebujących - obecnie dyrektor szkoły nie dysponuje pulą bezpłatnych obiadów.

    Rodzice dzieci korzystających z takiej formy pomocy będą zobowiązani zapłacić pełną kwotę lub postarać się o dofinansowanie obiadu z MOPS lub innych organizacji.

  • ZEBRANIA Z RODZICAMI

    Zapraszamy na zebrania z rodzicami:

    28.11.2013 – oddziały przedszkolne "zerówki", informacja o wynikach diagnozy wstępnej gotowości szkolnej, godz. 17:00

    17.12.2013 – klasy I – III, informacja o przewidywanych ocenach semestralnych, godz. 18:00

    Uwaga! Zmiana godziny zebrania nastąpiła w związku z prelekcją pt. "Budowanie właściwych relacji pomiędzy domem rodzinnym a szkołą",  na którą zapraszamy o godz. 17:00. Przepraszamy za zmianę i zapraszamy na prelekcję.


    18.12.2013 – klasy IV – VI, informacja o przewidywanych ocenach semestralnych, godz. 17:00

  • Obiady - grudzień 2013

    Opłata za obiady dla klas 0-6
    na grudzień 2013
    wynosi: 15 x 2,80 = 42,-
    Wpłaty przyjmowane będą w dniach
    28.11.2013 w godz. 7:30-15:00
    29.11.2013 w godz. 7:00-14:30
    w sekretariacie

  • Obiady - listopad 2013

    Opłata za obiady dla klas 0-6
    na listopad 2013
    wynosi: 19 x 2,80 =53,20zł

    Wpłaty przyjmowane będą w dniach
     28.10.2013 -30.10.2013
    w godzinach od 730-1500 w sekretariacie

  • ZEBRANIA Z RODZICAMI

    • Zebranie z rodzicami uczniów klas 0 - III odbędzie się 10.09.2013 (wtorek) o godz. 17.00

    • Zebranie z rodzicami uczniów klas IV - VI odbędzie się 11.09.2013 (środa) o godz. 17.00

      Zapraszamy

  • BUDŻET OBYWATELSKI 2014 w PSP 9

    Pilny remont sali gimnastycznej w PSP 9!

    Stwórzmy naszym dzieciom lepsze warunki nauki i zabawy!

    W dniu 28 czerwca 2013r. w godzinach od 900 do 1700 w naszej szkole będzie można oddać swój głos popierający wybrane projekty w ramach Budżetu Obywatelskiego 2014.

    Głosować mogą uprawnieni do głosowania mieszkańcy Radomia po okazaniu dowodu osobistego.

    Głosy oddawane są na pięć projektów zdaniem wybierających najważniejszych do zrealizowania. Te projekty, które uzyskają największą liczbę głosów zostają wprowadzone do budżetu na kolejny rok. Wybrane zostają kolejno projekty z największą liczbą głosów aż do wyczerpania przeznaczonych na ich realizację środków budżetowych.

    Zachęcamy gorąco wszystkich uprawnionych do poparcia projektu "8.51.Remont sali gimnastycznej".

    W naszej szkole urna będzie wystawiona również w okresie od 22.07 do 31.08.2013r.

    Ogłoszenie listy zwycięskich projektów nastąpi do 15 listopada 2013r.

    Więcej o głosowaniu (tutaj).

    Więcej o Budżecie Obywatelskim 2014 (tutaj).

  • Szkoła będzie nieczynna

    UWAGA!

    Z powodu urlopów w dniu 16.08.2013 (piątek) szkoła będzie nieczynna.
    Zapraszamy w poniedziałek.

  • Wyprawka szkolna 2013 - wnioski

    Wnioski o dofinansowanie zakupu podręczników są już dostępne w sekretariacie szkoły w godz. 800 - 1500 lub do pobrania tutaj.

    Proszę zachować dowód zakupu podręczników wystawiony imiennie na rodzica lub opiekuna prawnego (faktura lub rachunek).

    Wnioski należy składać do 19 sierpnia 2013 roku.

  • Wyprawka szkolna 2013 - szczegóły pomocy

    18 lipca br. wszedł w życie Rządowy program pomocy uczniom w 2013 r. „Wyprawka szkolna" - w naszej szkole objęci są nim uczniowie klas II, IIIV, dla których dochód nie może przekraczać kwoty 456 zł netto na osobę w rodzinie (kryterium z ustawy o pomocy społecznej) oraz uczniowie klas I, dla których dochód nie może przekraczać kwoty 539 zł netto na osobę w rodzinie.

    5 proc. uczniów z klas objętych programem, ale niespełniających kryteriów dochodowych, może otrzymać wyprawkę na podstawie pozytywnej decyzji prezydenta miasta.

    W 2013 r. programem będą objęci także uczniowie słabowidzący, niesłyszący, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym oraz uczniowie z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, uczęszczający w roku szkolnym 2013/2014 do szkół dla dzieci i młodzieży - podstawowych, gimnazjów i ponadgimnazjalnych.

    Uczniowie niepełnosprawni, o których mowa powyżej, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego mają prawo ubiegać się o dofinansowanie w programie „Wyprawka szkolna" bez względu na dochód, na jednego członka rodziny.

    Dofinansowanie zakupu podręczników w 2013 r. będzie wynosić: 

    • dla uczniów klas I-III - do kwoty 225 zł.
    • dla uczniów klas V - do kwoty 325 zł.

    Więcej szczegółów w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12.07.2013 r.

    Termin składania wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników i pomocy dydaktycznych upływa 19 sierpnia 2013 r. (druki wniosków w sekretariacie szkoły lub do pobrania tutaj). Do wniosku należy dołączyć dowód zakupu podręczników wystawiony imiennie na rodzica (faktura lub rachunek).

    Termin wypłaty świadczenia rodzicom (prawnym opiekunom, rodzicom zastępczym uczniów) zostanie ustalony we wrześniu br.

    Druk wniosku o dofinansowanie zakupu podręczników - do pobrania.

    Uchwała nr 125/2013 Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2013 r. w sprawie Rządowego programu pomocy uczniom w 2013 r. - "Wyprawka szkolna"

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2013 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i pomocy dydaktycznych

  • Wyprawka szkolna 2013 - projekt

    W związku z realizacją Rządowego programu pomocy uczniom w 2013 roku "Wyprawka szkolna” Wydział Edukacji, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Radomiu informuje, że w chwili obecnej trwają prace nad Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników, książek pomocniczych i materiałów dydaktycznych.

    Osoby zainteresowane skorzystaniem z programu „Wyprawka” proszone są o zachowanie dowodu zakupu podręczników wystawionego imiennie na rodzica (faktura lub rachunek) i dowiadywanie się w okresie wakacyjnym w sekretariacie szkoły o terminiewarunkach składania wniosków.

  • STYPENDIUM ZA WYNIKI W NAUCE I OSIĄGNIĘCIA SPORTOWE 2013

    INFORMACJA DLA RODZICÓW

    WYPŁATA STYPENDIUM ZA WYNIKI W NAUCE I OSIĄGNIĘCIA SPORTOWE

    odbędzie się

    02.07.2013r. (wtorek) w godz. od 1100 do 1400

    03.07.2013r. (środa) w godz. 0900 do 1400

    Osoby, które nie odebrały stypendium w/w terminach proszone są o pilny odbiór do 26 lipca 2013 roku.

    Stypendium będzie wypłacane rodzicowi lub prawnemu opiekunowi za okazaniem dowodu osobistego.

  • Obchody Radomskiego Czerwca '76

    W dniu 25 czerwca 2013r. nasza szkoła wzięła udział w uroczystych obchodach rocznicy wydarzeń radomskich z czerwca 1976 roku.
    Uroczystości zorganizowane były pod pomnikiem Radomskiego Czerwca z udziałem uczestników tamtych wydarzeń oraz przedstawicieli NSZZ Solidarność, z udziałem posłów, senatorów, władz miasta z Prezydentem Andrzejem Kosztowniakiem i władz samorządowych.
    Poczet sztandarowy naszej szkoły wziął udział w uroczystej mszy celebrowanej przez biskupa Henryka Tomasika, która została poprzedzona przemówieniem Przewodniczącego NSZZ "Solidarność" Piotra Dudy i krótkim wystąpieniem młodzieży.

  • Zakończenie roku szkolnego 2012/2013

    Zakończenie roku szkolnego 2012/2013 odbędzie się w dniu

    28.06.2013r.

    08:00Msza święta w kościele (Parafia Św. Józefa)

    09:00 - klasy VI

    10:00 - klasy IV-V

    11:00 - klasy II-III

    12:00 - klasy 0-I 

  • Półkolonia 2013 - rozkład dnia

    01.07.2013 - 12.07.2013

    RAMOWY ROZKŁAD DNIA PÓŁKOLONII

    0800 - 0830 – Schodzenie się dzieci
    0830 - 0900 – Śniadanie
    0900 - 1215 – Zajęcia w grupach
    1215 - 1230 – Przygotowanie do obiadu
    1230 - 1300 – Obiad
    1300 - 1330 – Relaks poobiedni
    1330 - 1430 – Zajęcia w grupach
    1430 - 1530 – Podwieczorek, zajęcia świetlicowe
    1530 - 1600 – Rozchodzenie się dzieci do domu

    W dniu rozpoczęcia półkolonii 01.07.2013r. (poniedziałek) o godz. 800 zapraszamy na spotkanie organizacyjne z kierownikiem półkolonii.

  • Sprzedaż nowych podręczników

    Sprzedaż nowych podręczników - obowiązujących w roku szkolnym 2013/2014 - odbędzie się na terenie szkoły w dwóch terminach:

    I tura: od 24.06.2013r. do 03.07.2013r. w godz. 800  - 1700 w sali nr 15

    II tura: od 26.08.2013r. do 03.09.2013r. (godz. 1000 - 1800)

  • Giełda podręczników

    Giełda podręczników

    W dniach 24.06 - 25.06.2013r. w godz. 13.00 - 16.00

    odbędzie się giełda używanych podręczników dla klas IV - VI

    Każdy podręcznik przeznaczony do sprzedaży powinien być przez ucznia wyceniony.

    Giełda odbywać się będzie na korytarzu szkolnym (parter).

    Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

  • WYKAZ PODRĘCZNIKÓW 2013/2014

  • Wycieczka 0g do Muzeum Wsi Radomskiej

    18 czerwca 2013 roku dzieci z oddziału przedszkolnego 0g wraz z wychowawcą były na wycieczce w Muzeum Wsi Radomskiej.

    Dzieci podczas wycieczki miały możliwość obejrzenia wiatraków i starych chałup, w których mieszkali dawniej ludzie na wsi. Poznały pracę kowala, strażaka a także ludzi w gospodarstwie wiejskim. Miały możliwość zobaczenia zwierząt gospodarskich i maszyn używanych do uprawy ziemi.

  • Wycieczka 0a i 0e do Parku Edukacji i Rozrywki

    14 czerwca 2013 roku dzieci z oddziałów 0a i 0e były na wycieczce w Parku Edukacji i Rozrywki "Farma Iluzji" w Mościskach. Podczas kilkugodzinnego pobytu dzieci uczestniczyły w lekcji edukacyjnej "Iluzja na wesoło". Zwiedziły "Latającą Chatę Tajemnic" i "Muzeum Iluzji".

  • Wycieczka 0g do Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku

    12 czerwca 2013 roku dzieci z oddziału przedszkolnego 0g wraz z wychowawcą panią Renatą Drzymałą były na wycieczce w Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku.

    Dzieci miały możliwość zwiedzenia pałacyku, w którym mieszkał malarz Józef Brandt. Zwiedzały wystawę prac profesor Magdaleny Abakanowicz. Uczestniczyły w zajęciach ceramicznych, gdzie miały możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami. Uwieńczeniem wycieczki było wspólne ognisko i pieczenie kiełbasek.

  • Powszechna Nauka Pływania - finał programu

    W roku szkolnym 2012/2013 z inicjatywy Prezydenta Miasta Radomia z udziałem Szkolnego Związku Sportowego w uzgodnieniu z Wydziałem Edukacji, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Radomiu dzieci z oddziałów przedszkolnych zostały objęte bezpłatnym programem Powszechnej Nauki Pływania.

  • ''Mój ulubiony bohater z bajki"-konkurs plastyczny

    05.06.2013r. został rozstrzygnięty konkurs plastyczny pt."Mój ulubiony bohater z bajki", w którym brały udział wszystkie dzieci z oddziałów przedszkolnych naszej szkoły.

    Celem konkursu było rozbudzanie twórczej inwencji dziecka i kreatywności oraz rozwijanie zainteresowań różnymi technikami plastycznymi.

    Organizatorkami konkursu były Ewa Musiał i Teresa Kurys.

  • STYPENDIUM SOCJALNE 2013

    INFORMACJA DLA RODZICÓW

    WYPŁATA STYPENDIUM SOCJALNEGO

    17.06.2013 r.  godz. 11.00 - 14.00

    18.06.2013 r. godz. 8.00 - 14.00

    Proszę zgłaszać się do sekretariatu z dowodem osobistym.

  • "W krainie legend" - konkurs plastyczny

    7 czerwca 2013 został rozstrzygnięty konkurs plastyczny dla uczniów klas IV- VI pt. "W krainie legend" zorganizowany przez bibliotekę szkolną. Celem konkursu była popularyzacja legend polskich, a szczególnie legend regionu radomskiego. Uczniowie mogli wykazać się inwencją twórczą przedstawiając własną interpretację rysunkową treści i w pełni zaprezentować swoje umiejętności plastyczne. Pokonkursowa prezentacja prac uczniów połączona została z wystawą ilustrującą najbardziej znane polskie legendy.

  • Wycieczka 0g do Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu

    W dniu 22 maja 2013 roku dzieci z oddziału przedszkolnego 0g wraz z wychowawcą panią Renatą Drzymałą były na wycieczce w Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. Dzieci zwiedziły wystawę przyrodniczą i poznały zwierzęta występujące w środowisku przyrodniczym Ziemi Radomskiej. Największe wrażenie wzbudziły cztery eksponaty ruchome, czyli rekonstrukcje jurajskich dinozaurów. Odtworzono je na podstawie skamieniałych śladów odkrytych w Błazinach Górnych i Wierzbicy.

     

  • Półkolonia 2013

    W dniach 01.07.2013 - 12.07.2013 w naszej szkole będzie organizowana półkolonia dla 90 dzieci z klas 0 - III.

    Pierwszeństwo uczestnictwa mają uczniowie naszej szkoły, ale w przypadku wolnych miejsc będą przyjmowane także dzieci z innych placówek oświatowych. 

  • Występ uczniów naszej szkoły w Domu Pomocy Społecznej "Weterana Walki i Pracy"


    29 maja uczniowie z naszej szkolnej świetlicy wraz z uczniami ze świetlicy z PSP nr 15 w Radomiu udali się do Domu Pomocy Społecznej „Weterana Walki i Pracy” przy ul. Wyścigowej i wystąpili w programie artystycznym „Podróż bajkowym pociągiem z Julianem Tuwimem i Janem Brzechwą”. Występ wprowadził wszystkich w pogodny nastrój, dostarczył przyjemnych wrażeń i wzruszeń mieszkańcom Domu, a dzieciom sprawił wiele radości. Na koniec pensjonariusze i ich opiekunowie podziękowali małym artystom za przedstawienie, nagrodzili ich gromkimi brawami oraz zaprosili na kolejne spotkania.

    Opiekunowie dzieci: p. Adrianna Figiel, p. Ewa Jagiełło, p. Magda Staszewska.

  • "Mistrz Języka Ojczystego" - finał konkursu polonistycznego

    Laureatki konkursu z Panią Magdaleną Ślifirczyk

    21 maja 2013 roku w PSP nr 32 w Radomiu odbył się finał konkursu polonistycznego „Mistrz Języka Ojczystego”. Naszą szkołę reprezentowały: Natalia Gębka z kl. 6e, Kaja BukowskaAgnieszka Dasiewicz z kl. 6a, które zdobyły II miejsce z pośród uczestników dziewięciu radomskich szkół podstawowych, biorących udział w zmaganiach językowych.

  • Festyn Rodzinny - zdjęcia

      

    Więcej zdjęć w zakładce GALERIA 

    i na stronie www.echodnia.eu

     

  • "Rowerowa szkoła"

    8 i 9 maja 2013r. uczniowie klas V i VI wzięli udział w prelekcji pt."Rowerowa szkoła". Zajęcia przeprowadził pan Paweł Błach ze Stowarzyszenia "Bractwo Rowerowe". Celem spotkania było omówienie bezpiecznych zachowań rowerzysty i pieszego na drodze oraz popularyzacja roweru jako przyjaznego dla środowiska środka transportu. Na zakończenie prelekcji uczniowie otrzymali poradniki, płyty z filmami edukacyjnymi oraz wzięli udział w krótkim teście wiedzy. Uczniowie, którym poszło najlepiej otrzymali upominki.

  • IV MIĘDZYSZKOLNY KONKURS Z ZAKRESU PIERWSZEJ POMOCY "RATUJEMY I UCZYMY RATOWAĆ"

    We wtorek 7 maja 2013r. w naszej szkole odbył się finał IV Międzyszkolnego Konkursu z zakresu Pierwszej pomocy "Ratujemy i uczymy ratować".

    Zadaniem uczniów było rozwiązanie testu wiedzy oraz wykazanie się umiejętnościami udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Naszą szkołę reprezentowały: Aleksandra Majchrzak, Aleksandra Tomtas oraz Urszula Wróbel z klasy 3e. Dziewczynki zajęły II miejsce.

    Serdecznie GRATULUJEMY!!!

    Więcej zdjęć w GALERII (kliknij tutaj).

  • "Majówka w Europie" - 14 Festyn Rodzinny

    PSP nr 9 w Radomiu serdecznie zaprasza wszystkich mieszkańców Ustronia na Festyn Rodzinny, który odbędzie się 24 maja 2013r. w godz. od 1600 do 19 00 (piątek) na placu szkolnym przy ul. Sandomierskiej 19

    Atrakcje:

    • koncert zespołu MIKSTURA

    • występy artystyczne uczniów naszej szkoły

    • dania kuchni państw europejskich

    • ścianka wspinaczkowa

    • przejażdzka końmi

    • pokazy strażackie i pierwszej pomocy

    • "pchli targ"

    • i wiele innych!!!

    ZAPRASZAMY Uśmiech

  • Z wizytą w straży pożarnej

    W dniu 16.05.2013r. dzieci z oddziału przedszkolnego „ 0h ’’ wybrały się z wizytą do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Traugutta w Radomiu. Podczas spotkania mogły obejrzeć wozy strażackie i zapoznać się z ich wyposażeniem. Dowiedziały się dużo o trudnej i odpowiedzialnej pracy strażaków. Spotkanie było bardzo ciekawe i pouczające.

    Beata Safin- wychowawczyni 0h.

     

    Więcej zdjęć w GALERII (kliknij tutaj).

     

  • "Raz na ludowo" w DZIEWIĄTCE

    W dniu 10 maja 2013 r. w naszej szkole odbyło się V Międzyszkolne Spotkanie Artystyczne „Raz na ludowo” dla uczniów klas 0 - III. Celem konkursu było rozwijanie zainteresowań artystycznych u dzieci, a także przekazanie młodemu pokoleniu odchodzących w zapomnienie tradycji ludowych. Zadaniem uczestników było wykonanie jednego tańca lub zabawy ludowej. 

    W rywalizacji wzięło udział dziewięć zespołów z sześciu szkół podstawowych i jednego przedszkola, które reprezentowały bardzo wysoki poziom.

    W skład komisji weszli:

    • Pani Ilona Jaroszek – dyrektor Muzeum Wsi Radomskiej,

    • Pani Marta Kopeć – przedstawiciel rodziców,

    • Pani Monika Chmielewska – Zioło – wicedyrektor PSP nr 9 w Radomiu,

    • Pan Mirosław Mendyk – instruktor tańca w Klubie Osiedlowym „Ustronie”.

    Organizatorki składają serdeczne podziękowania Pani Ilonie Jaroszek – dyrektor Muzeum Wsi Radomskiej, Radzie Rodziców przy PSP nr 9 w Radomiu za ufundowanie nagród oraz Pani Grażynie Smoleń za przygotowanie dekoracji.

  • Sukces uczennic z naszej szkoły!

    Laureatki konkursu z panią Magdaleną StaszewskąWe wtorek 14 maja Zuzia Kizińska (kl. 3a) oraz Oliwia Górka i Zuzia Mostowska (kl. 2b) reprezentowały naszą szkolną świetlicę w Międzyświetlicowym Turnieju Tańca Nowoczesnego "Tańczmy Razem" organizowanym przez PSP nr 4 i zajęły I miejsce.

    Serdecznie gratulujemy Uśmiech

     

  • Zebrania z rodzicami klas II i IV - VI

    Zebranie członków Rady Rodziców przy PSP nr 9 w Radomiu odbędzie się w dniu 15.05.2013r. (środa) o godz. 16.30 w świetlicy szkolnej.

    Zebrania z rodzicami uczniów klas II, IV, V oraz VI odbędą się w dniu 15.05.2013r. (środa) o godz. 17.00.

     

  • Międzyszkolny Konkurs Wiedzy o Wielkiej Brytanii

    W dniu 25 kwietnia 2013 r. w naszej szkole odbył się 2 etap Międzyszkolnego Konkursu Wiedzy o Wielkiej Brytanii. Konkurs został przygotowany i zorganizowany przez nauczycielki języka angielskiego p. Annę Świątek i p. Ewę Sadal. W konkursie uczestniczyli uczniowie czterech radomskich szkół: PSP 2, PSP 3, PSP 9, PSP 20.

    Finałowym zadaniem konkursowym była prezentacja w języku angielskim. Zakwalifikowani w I etapie uczniowie klas V i VI mieli za zadanie przedstawić przygotowaną wcześniej prezentację w formie plastycznej lub multimedialnej na temat: „The most interesting place in Great Britain”.

  • Międzyszkolny konkurs plastyczny

    „Słoń Trąbalski i inni bohaterowie- zostań ilustratorem wierszy Juliana Tuwima”- międzyszkolny świetlicowy konkurs plastyczny 

    W dniu 25.04.2013r. w naszej szkole odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla uczestników międzyszkolnego konkursu plastycznego „Słoń Trąbalski i inni bohaterowie - zostań ilustratorem wierszy Juliana Tuwima” zorganizowanego przez wychowawców świetlicy z okazji obchodów Roku Juliana Tuwima. W uroczystości uczestniczyli nagrodzeni oraz wyróżnieni wychowankowie świetlic zaprzyjaźnionych Szkół wraz ze swoimi wychowawcami i rodzicami. Dyplomy oraz nagrody ufundowane przez Radę Rodziców młodym artystom wręczała Pani Dyrektor naszej Szkoły- Beata Badeńska.

    Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w Galerii (kliknij tutaj).

  • "WIRTUOZ" w PSP 9

    Koncert grupy WIRTUOZW dniu 19 kwietnia uczniowie klas IV - VI wysłuchali audycji ŁÓDZKIEGO BIURA KONCERTOWEGO "WIRTUOZ", której temat brzmiał: "DLACZEGO INSTRUMENTY GRAJĄ?". Marek Kubisiak, Bogdan Grad i Piotr Pietrzak zaprezentowali instrumenty oraz przykłady ich wykorzystania w muzyce klasycznej, ludowej i rozrywkowej. Uczniowie mogli zobaczyć i posłuchać jak brzmi flet, klarnet, saksofon sopranowy, buzuki, gitara akustyczna, czy gitara elektryczna. Na koniec wybrani uczniowi  spróbowali zagrać na instrumentach perkusyjnych i wspólnie z zespołem wykonali utwór "La Bamba" Los Lobos. Wszystkim towarzyszył dobry humor i fajna zabawa.

    Więcej zdjęć w GALERII (kliknij tutaj).                                                         

  • Rekrutacja do klasy pierwszej i do oddziału przedszkolnego

    Szanowni Rodzice i  Opiekunowie

    jeśli nie dokonali Państwo wyboru placówki dla Waszego Dziecka, 

    to zapraszamy do zapisywania dzieci siedmioletnich (rocznik 2006) i sześcioletnich (rocznik 2007) do naszej placówki do klasy pierwszej na rok szkolny 2013/2014 oraz dzieci pięcioletnich (rocznik 2008) i sześcioletnich (rocznik 2007) do oddziału przedszkolnego.

    Więcej informacji można uzyskać telefonicznie w sekretariacie szkoły pod numerem (048) 366-41-30.

  • CZWÓRKA CUP

    W piątek 12 kwietnia 2013r. w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 z oddziałami sportowymi im. Polskich Olimpijczyków w Radomiu odbył się Turniej Piłki Nożnej Dziewcząt "CZWÓRKA CUP". W turnieju rywalizowały szkoły podstawowe.  Wszystkie szkoły reprezentowały wysoki poziom i duże zaangażowanie.

    W finale dziewczęta z naszej szkoły pod opieką p.Pawła Podymniaka pokonały PSP nr 32 1:0 i zajęły I miejsce.

    GRATULUJEMY!!!

  • I Międzyszkolny Festiwal Piosenki Angielskiej "Sing Along"


    Uczennica naszej szkoły Kamila Kołsut (6f) została wyróżniona w I Międzyszkolnym Festiwalu Piosenki Angielskiej "Sing Along", który odbył się 16 kwietnia 2013 roku w Publicznej Szkole Podstawowej nr 33 w Radomiu. Kamila wykonała znany przebój pod tytułem "Beautiful" piosenkarki Chiny McClain.

    Gratulujemy Uśmiech

  • Szkolny Konkurs "Piosenki o wiośnie"

    W dniu 18.04.3013r. odbył się VI Szkolny Konkurs „Piosenki o wiośnie” skierowany dla dzieci z oddziałów przedszkolnych. Jego celem było rozwijanie u dzieci zdolności artystycznych i propagowanie miłego spędzania czasu wolnego.

    Piosenki o wiośnie - szkolny konkurs

  • Konkurs plastyczny "Odpadkowe stwory"

    W piątek 19.04.2013r. grupa dzieci z klas II uczęszczających do świetlicy szkolnej wzięła udział w konkursie plastycznym „Odpadkowe stwory” organizowanym przez Klub Osiedlowy „Ustronie” z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi.

    Zadaniem dzieci było stworzenie wymyślonego stwora, fantastycznej postaci przy wykorzystaniu wszelkich odpadów (butelek, pojemniczków, kartonów, patyczków, gazet itp.). Dzieci wykonywały prace pod okiem p. Iwony Wardeckiej i Magdaleny Staszewskiej. 

  • Pasowanie na czytelnika

    Więcej zdjęć w galeriiW dniu 17.04.2013r. w bibliotece szkolnej odbyło się uroczyste przyjęcie uczniów klas pierwszych w poczet czytelników. Podczas spotkania dzieci zostały wprowadzone w świat literatury dziecięcej, poznały zasady poszanowania i wypożyczania książek. 

    Uczennice klasy 5b należące do koła bibliotecznego przygotowały dla uczniów ciekawostki o książkach oraz zagadki związane z bohaterami wierszy, bajek i baśni. Pierwszoklasiści aktywnie i z dużym zaangażowaniem odpowiadali na pytania i rozwiązywali zagadki.

    Po wykonaniu wszystkich zadań uczniowie złożyli uroczystą przysięgę i zostali pasowani na czytelników szkolnej biblioteki. Na ręce wychowawców każda klasa otrzymała pamiątkowy dyplom. Na zakończenie spotkania uczniowie mogli po raz pierwszy samodzielnie wypożyczyć książkę.

  • Obiady - maj 2013

    Opłata za obiady dla klas 0-6 na maj 2013 wynosi:
    18 x 2,80 = 50,40 zł
    Wpłaty przyjmowane będą w dniach
    25 kwietnia 2013 (czwartek) w godz. 730 - 1500

    26 kwietnia 2013 (piątek) w godz. 700 - 1430
    w sekretariacie szkoły.

  • Konkurs Pięknego Czytania

    Z okazji Międzynarodowego Dnia Książki dla Dzieci biblioteka szkolna w dniu 3.04.2013r. zorganizowała szkolny Konkurs Pięknego Czytania dla klas III, którego celem była prezentacja umiejętności czytelniczych uczniów. Uczestnicy w pierwszej części konkursu czytali fragment wybranej przez siebie książki, starając się jak najpiękniej zaprezentować przygotowany przez siebie tekst. W drugiej części, nieco trudniejszej, uczniowie czytali wiersze Juliana Tuwima przygotowane przez jury. Jury oceniało płynność czytania, dykcję, tempo, intonację, siłę głosu, umiejętność własnej interpretacji tekstu.

     

  • WYNIKI KONKURSU "Wiedzy O Polskich Noblistach"

    III etap konkursu rozstrzygnięty!

    Uczniowie naszej szkoły Karolina Gawęda (6f) i Paweł Strawa (5c) wraz z opiekunem - nauczycielem historii - p. Renatą Dębowską, wzięli udział w Finale V Edycji "Konkursu Wiedzy O Polskich Noblistach", który odbył się 22 marca 2013 r. w Publicznym Gimnazjum nr 13 im. Noblistów Polskich w Radomiu.
  • KIERMASZ WIELKANOCNY

    W dniach 22, 25 i 26 marca 2013 r. zapraszamy na kiermasz świąteczny, podczas którego sprzedawane będą prace wykonane przez uczniów z naszej szkoły. 

  • Powitanie WIOSNY

    Powitanie wiosny w klasach 1-3

    22.03.2013 roku w godz.9-11.30 w naszej szkole odbyła się impreza okolicznościowa poświęcona pożegnaniu zimy a powitaniu tak utęsknionej WIOSNY!!!

    W konkursach, zabawach i grach uczestniczyli uczniowie klas 1-3 oraz ich wychowawcy.

    Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w GALERII (kliknij tutaj).

  • II Festiwal Minikoszykówki

    W dniu 19 marca 2013 r. w naszej szkole odbył się II Festiwal MinikoszykówkiOrganizatorami Festiwalu byli: MKS Piotrówka Radom oraz ROSA Radom.

    Zajęcia z uczniami klas czwartych prowadzili zawodnicy ROSY Radom: Kim Adams, Nic Wise, trenerzy: ROSY Radom p. Marek Łukomski, MKS Piotrówka - p. Albert Siekiera oraz koordynator młodzieżowych grup koszykówki p. Dawid Mazur.

    II Festiwal Minikoszykówki - wiecej zdjęć w galerii PSP 9

  • Relacja z turnieju Super Farmera w naszej szkole

    Turniej Super Farmer w PSP nr 9 w RadomiuW poniedziałek 18 marca 2013 r. w naszej szkole odbył się szkolny turniej gry w Super Farmer dzięki uprzejmości firmy Granna, która bezpłatnie przekazała gry do turnieju oraz nagrody dla najlepszych.

    Rozgrywki były pełne emocji, śmiechu, krzyków i pozytywnego stresu. Wszyscy uczestnicy wykazali się doskonałą umiejętnością, liczenia, planowania, przewidywania i kalkulowania ryzyka.

     

  • Obiady - kwiecień 2013

    Opłata za obiady dla klas 0-6 na kwiecień 2013 wynosi:
    19 x 2,80 = 53,20 zł
    Wpłaty przyjmowane będą w dniach
    od 25 marca 2013 do 26 marca 2013 w godz. 730 - 1530
    w sekretariacie szkoły.

  • Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III (projekt zakończony)

  • "Tuwim Dzieciom" - wyniki konkursu recytatorskiego klas "0"


    Konkurs recytatorski "Tuwim Dzieciom"W dniu 14 marca 2013 w naszej szkole odbył się Szkolny Konkurs Recytatorski "Tuwim Dzieciom", skierowany do dzieci z oddziałów przedszkolnych.

    Celem konkursu było wspieranie działań twórczych uczniów, dostarczanie doznań estetycznych i emocjonalnych wypływających z piękna utworów literackich, prezentacja umiejętności artystycznych uczniów, jak również popularyzacja literatury dziecięcej w związku z obchodami Roku Juliana TuwimaOrganizatorkami konkursu były Beata Gościniewicz-Kusyk i Elżbieta Basińska.

    Więcej zdjęć z konkursu tutaj.

     

  • Matematyka bez Granic JUNIOR

    W dniu 12 marca 2013r. uczniowie klas 5b i 6b wzięli udział w XXIV edycji Międzynarodowego Konkursu "Matematyka bez Granic" JUNIOR.

    Uczniowie klasy piątej mieli do rozwiązania 8 zadań, zaś uczniowie klasy szóstej 9 zadań. Obie klasy musiały przetłumaczyć, a następnie rozwiązać jedno zadanie, którego treść była podana w języku angielskim.

    Wyniki konkursu będą znane w drugiej połowie kwietnia.

  • Zebrania z rodzicami

    Zebrania z rodzicami:

    klasy 0-III
    w dniu 12.03.2013 godz. 17:00

    klasy IV-VI
    w dniu 13.03.2013 godz. 17:00

    Rodzice dzieci 5 letnich
    spotkanie z dyrektorem szkoły
    dn. 12.03.2013 o godz. 16:30 w jadalni.

  • Szkolny Konkurs Recytatorski klas 1-3

    Dnia 22 lutego 2013 roku odbył się Szkolny Konkurs Recytatorski klas 1-3. Brało w nim udział 28 uczniów.

    Organizatorkami Szkolnego Konkursu Recytatorskiego były p. E. Augustyniak i p. E. Czerska.

  • "Dziewiątka" na Gali Mistrzów Sporu 2012

    Gala Mistrzów Sportu 201225 stycznia 2013 r w Sali Koncertowej Urzędu Miejskiego odbyła się Gala Mistrzów Sportu 2012. Poznaliśmy najlepszych sportowców naszego miasta. W gronie najlepszych znalazła się Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9, nagrodzona za zajęcie I miejsca we współzawodnictwie szkół podstawowych VIII Radomskiej Olimpiadzie MłodzieżyImprezę uświetniły występy radomskich grup tanecznych: Akademia Tańca CMG, Fabryka Tańca IDOL, Szkoła Tańca RockStep, Fabryka Studio i 26-600 Studio. 

    Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

  • VI Międzyszkolny Konkurs Bożonarodzeniowy

    W grudniu odbył się VI Międzyszkolny Konkurs Bożonarodzeniowy. Zgłosiło się 11 szkół podstawowych (PSP nr 2, PSP nr 3, PSP nr 5, PSP nr 13, PSP nr 15, PSP nr 21, PSP nr 24, PSP nr 32, PSP nr 33, PSP nr 34, oraz PSP nr 9). Termin oddania prac upłynął 12 grudnia 2012 roku.

  • Szkolny Konkurs Piosenki "Jesienne nutki"

    Dnia 21 listopada 2012 r. odbył się Szkolny Konkurs Piosenki „Jesienne nutki”, w  którym udział wzięły dzieci z oddziałów przedszkolnych. Celem konkursu była prezentacja talentów wokalnych oraz rozwijanie twórczości muzycznej wśród najmłodszych uczniów.

    Organizatorkami konkursu były p. Monika Grabczak i p. Beata Safin.

    Więcej zdjęć z konkursu tutaj.

     

     

  • Adopcja na odległość


    W dniu 19.11.2012r. w naszej szkole odbyło się spotkanie uczniów klas V i VI z Misjonarzami Salezjańskimi –
    ks. Markiem Kowalskim i panem Jean-Chrysostome Sanza Mulangu.

    Podczas spotkania uczniowie dowiedzieli się, jak wygląda życie ich rówieśników w Afryce oraz poznali szczegóły akcji „Adopcji na odległość”, w którą nasza szkoła zaangażowana jest od 2007 roku.

  • Wybory do Małego Samorządu Uczniowskiego

    Dnia 1 października 2012 r. odbyły się wybory do MSU. Spośród 114 uczniów klas I-III do głosowania przystąpiło 105 uczniów. Każdy mógł oddać 1 głos na swojego kandydata.

  • Dofinansowanie

    PILNE!

    W związku z pismem Mazowieckiego Kuratora Oświaty podwyższeniu ulegają kryteria dochodowe uwzględniane przy rozpatrywanie wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych, dlatego większa liczba uczniów będzie mogła skorzystać z tego świadczenia.