Dokumentacja medyczna

Informacja dla absolwentów: odbiór szkolnej dokumentacji medycznej w gabinecie pielęgniarki szkolnej możliwy w dniach 30.08.2023-01.09.2023 w godz. 10-14. W następnych dniach - w godzinach pracy pielęgniarki.

Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024

Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024

 

04.09.2023


Godz. 800 - Msza Święta

Godz. 900 - klasy VII, VIII

Godz. 930 - klasy IV, V, VI

Godz. 1000 - klasy II, III i oddział przedszkolny "0"

Godz. 1030 - klasy I (spotkanie o 1015 przed salą gimnastyczną)

Odbiór zaświadczeń

 

Drodzy Absolwenci,
zapraszamy po obiór zaświadczeń w dniu 06.07.2023 r. (czwartek) w następujących godzinach:

klasa 8A - godz. 1000 sala 102

klasa 8C - godz. 1000 sala 103

klasa 8D - godz. 1010 sala 104

klasa 8E - godz. 1020 sala 103

klasa 8F - godz. 1020 sala 102.

Półkolonia 2023 – Wyspa skarbów

Lista dzieci wg grup na I turnusie

Lista dzieci wg grup na II turnusie

Harmonogram zajęć na I i II turnusie

Zasady przychodzenia i odbioru dzieci

Regulamin półkolonii

Zasady organizacyjne półkolonii

Termin:
Turnus I. 26.06 – 30.06.2023
Turnus II. 3.07 – 7.07.2023

Uczestnicy:
Oferta skierowana jest do dzieci z klas 0-IV z terenu Radomia (przyjmujemy także dzieci spoza naszej szkoły)

Czytaj więcej...

PROJEKT „MŁODE GŁOWY”

W tym roku szkolnym nasza szkoła przystąpiła do Projektu „Młode Głowy

- ocena poczucia własnej wartości i sprawczości młodzieży szkolnej w Polsce”.

 

Projekt miał na celu zbadanie stanu psychicznego młodzieży, a następnie stworzenie kampanii edukacyjnej dla młodych ludzi, rodziców i nauczycieli.


Jest to inicjatywa Fundacji UNAWEZA założonej przez Martynę Wojciechowską, realizowana przez Fundację DbamoMójZ@sięg.

W ramach projektu wzięliśmy również udział w konkursie
proponowanym przez organizatorów.
Praca konkursowa polegała na nagraniu
krótkiego filmiku mającego na celu wsparcie osób z różnymi problemami.

Nasi uczniowie bardzo zaangażowali się w projekt i nagrali filmik.
Niestety nie udało nam się wygrać konkursu, ale uważamy, że warto go promować.

JESTEŚMY BARDZO DUMNI Z NASZYCH UCZNIÓW
GRATULACJE Uśmiech

Szkolny Konkurs Recytatorski - wyniki

 

Wyniki Szkolnego Konkursu Recytatorskiego

z dnia 17 marca 2023 r.

Kategoria kl.0-1

I miejsce - Prokop Nadia z kl. 1a
II miejsce - Maciaszczyk Zuzanna z kl. 1c, Niesłuchowski Mikołaj z kl. 1c
III miejsce - Rubinkiewicz Nikola z kl. 1b
Wyróżnienie - Winiarski Kornel z kl. 0a, Janowski Julian z kl. 1b

Kategoria kl. 2-3

I miejsce - Banasik Stanisław z kl. 2a, Suwalska Natalia z kl. 3c
II miejsce - Grzybowska Hanna z kl. 2c
III miejsce - Kuchcińska Marika z kl. 2c, Błesznowska Lena z kl. 3c
Wyróżnienie - Dobrovolski Vladyslav kl. 2a

Wszystkim zwycięzcom, uczestnikom i opiekunom dziękujemy za udział i zapraszamy w przyszłym roku szkolnym.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w GALERII.

Galaretkowy poniedziałek

Dzień Otwarty 2023

 

Zapraszamy

 

"Na tropie Yeti" - zasady organizacyjne półzimowiska

Lista uczestników II turnus

UWAGA - PRZYPOMINAMY
Rezygn
acja i zwrot kosztów 

  • Rezygnacji z półzimowiska można było dokonać do dn. 3.02.2023 r. 
  • Zwrot opłaty za turnus może nastąpić jedynie w przypadku znalezienia innego dziecka na zwolnione miejsce. Istnieje również możliwość codziennego odbierania obiadów ze szkoły oraz odebrania paczki na zakończenie turnusu (wzbogaconej o dodatkowy upominek).
  • Pojedyncze nieobecności dziecka na półzimowisku nie podlegają rozliczeniu finansowemu.  

 Podział na grupy
  • Lista grup zostanie zamieszczona na stronie szkoły oraz na tablicy w szkole w piątek 10.02.2023.
  • Prosimy rodziców o odszukanie grupy swojego dziecka, wejście do szkoły wyznaczonym dla danej grupy wejściem, oddanie dziecka pod opiekę wychowawcy czekającego w szatni. (Dziecko rozbiera się w wyznaczonej dla danej grupy szatni)
  • Przychodząc po dziecko rodzice odbierają dziecko z sali lub proszą pracownika o przyprowadzenie dziecka. 

  

Zapraszamy Rodziców i Opiekunów

do zapoznania się

ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi

półzimowiska „Na tropie Yeti”

 

Organizator: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 w Radomiu
Uczestnicy: dzieci w wieku 6 – 11 lat
Liczba uczestników i grup kolonijnych:
I turnus: 90 osób – 6 grup
II turnus: 90 osób – 6 grup

Warunki uczestnictwa:

  • Warunkiem udziału dziecka w wypoczynku jest dokonanie wpłaty w wyznaczonym terminie i dostarczenie wypełnionej oraz podpisanej karty uczestnika. Niezachowanie ustalonych terminów związanych z dostarczeniem dokumentów i dokonania wpłaty będzie skutkowało skreśleniem dziecka z listy uczestników i zostaną przyjęte osoby z listy rezerwowej.
  • Przestrzeganie przez uczestników i rodziców/opiekunów: regulaminu (załącznik), zasad organizacyjnych, rozkładu dnia oraz harmonogramu zajęć (załącznik).
  • Zapisanie dziecka na półkolonię/półzimowisko jest równoznaczne z przyjęciem przez rodzica/opiekuna załączonych zasad oraz regulaminu.
  • Rodzic/opiekun prawny wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dziecka oraz publikowanie jego zdjęć na stronie internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń w związku z uczestnictwem w wypoczynku. W przypadku braku zgody – informuje o tym wychowawcę.

    Czytaj więcej...

Dodatkowe informacje